Sep 15, 2017

Leopard Vibes (english and french)

Today my look is inspired by one of the biggest trends for next season, the leopard print. I mean, to be honest with you, this is one of those prints that I actually love so for me it never goes out of style. 


Regardless of being a big trend or not, the leopard print is one of my favorite prints so I wear it every time. These shoes, for example, I bought them six years ago and I got to wear them every single year since then. 
Fortunately for me, next season will be the season to go for it. Leopard print will be a must-have so I'm super happy. 

I combined these leopard shoes with a midi skirt, also a trendy thing, and an original top from Zara's new collection. I added a large waist belt just to give some shape to the outfit. 

The bag is vintage and it belonged to my mother. I bugged her so much that she ended up by giving me this beautiful bag. Thanks mom!! 

Hope you like the look! =)

_________

Français
Le look d'aujourd'hui est inspiré par une des grandes tendances de la prochaine saison, le motif léopard. Je veux dire, pour être honnête avec vous, j'adore ce motif et pour moi il est toujours à la mode. 

Indépendamment d'être tendance ou pas, ce motif est un de mes préférés donc je le porte tout le temps. Par exemple, cette paire de chaussures, je l'ai achetée il y a six ans et je l'ai portée chaque année, tendance ou pas. Je m'en fous. 
Mais je suis bien contente de voir que ce motif sera parmi nous pour l'automne et que je le retrouverai   plus facilement dans les magasins! 

J'ai coordonné les chaussures léopard avec une jupe midi, très tendance aussi, et avec un haut bien original de la nouvelle collection de Zara. J'ai rajouté la ceinture à la taille pour donner de la forme à l'ensemble. 

Le sac est vintage et il appartenait à ma mère. J'ai répété tellement de fois que j'aimais ce sac que ma mère à fini par me l'offrir. Merci maman. 

J'espère que ce look vous plaise. =)

Top - Zara New Collection F/W 17
Skirt - Sfera F/W16
Shoes - Zara Old
Sac - Vintage
Earrings - H&M New Collection F/W17


12 comments:

  1. Very nice outfit, chic and elegant ;)

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2017/09/09/tuscany-siena/

    ReplyDelete
  2. De onde é a saia???

    ReplyDelete
    Replies
    1. A saia é da Sfera mas já é do Inverno passado! =)

      Delete
  3. Replies
    1. Ohh muito obrigado querida! =) Ainda bem que gostou! =)

      beijo

      Delete
  4. Que look lindo!! Super elegante! Adorei! Beijos!!

    www.decoturnoespikes.com.br

    ReplyDelete
  5. Great post ❤ ❤ Love your style 🔝🔝🔝🔝🔝 Have a nice day darling 👇👇👇



    https://amicubasite.com/2017/09/17/haya%F0%9F%8D%B7/?fb_action_ids=1436936006419734&fb_action_types=news.publishes

    ReplyDelete
  6. Lindíssima.
    Bjs, <3
    WWW.JUNTASEARRUMADAS.COM

    ReplyDelete

Your thoughts